Malin Åkerström

Älskade Runsten <3

Publicerad 2014-02-17 20:49:17 i Allmänt,

När jag vakande imorse var jag först lite deppig över att vara hemma men det vände snabbt när jag gick ut och såg sol och alla mina underbara hästar!

De 4 som varit iväg joggades ute i solen och i skogen.

Carlando, Tiger, Diva, Drifter, Thindra, Spirre och Carat trimmades inne. Alla kändes fina, Diva väldigt pigg men det var som när jag lämnade dem. Stort tack till Marika som ridit :) Wicky longerade jag. L har longerat henne varannan dag när jag har varit borta.

Hann påbörja mockningen av hagarna innan jag åkte till min kärlek - Topanga!

Gick ute en timme med henne och Tequila under alla fina stjärnor, mysigt var det! Som jag saknat min älskade häst och fina hund <3

Nu är jag hemma i Lindholmen och väntar på att pappa ska laga middag. Ska sova sen för mår inte så speciellt bra..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-18 07:06:50

Ska du hoppa play and jump på runsten i helgen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela