Malin Åkerström

Torsdag

Publicerad 2014-12-18 20:12:35 i Allmänt,

Blev ett 11 timmars pass i stallet idag. Men har inte stressat ett dugg utan låtit allt ta sin tid. Fixade stallet med Jenny imorse annars har jag varit själv. 

Mina tjejer red jag ut på och båda var som två monster. Fick någorlunda ordning på vilddjuren i alla fall. 

Sen har jag trimmat världens finaste Ghisela, en riktigt avslappnad Britt, en fin Diva men lite divig såklart och en rätt okej Drifter. 

Broddning står på schemat också och jag broddade 5 stycken idag så bara 5,5 häst kvar. 

Skönt att vara i stallet hela dagen, hatar dötid på kvällen. Det är värdelöst för då hinner jag tänka och det är när jag tänker som allt känns så satans svårt.. Varför är inte allt bara lätt? Varför älskar man så mycket? 


Favoriter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela