Malin Åkerström

Snart slut på även denna vecka

Publicerad 2014-12-07 15:29:52 i Allmänt,

Tiden sniglar sig fram. Men snart är även denna vecka avslutad. Har inte varit så aktiv här som vanligt men ska bättra mig. 

I torsdags reds hästarna, i fredags var jag ledig och red min Topanga. Hoppade henne och hon känns så himla fin. Typiskt att det är slut på tävlingar då.. Nu när hon äntligen är igång hoppmässigt också. 

Igår jobbade jag och red ut på alla utom Contendra. Galopperade en massa ute på grusvägarna vilket uppskattades från hästarna som hade mycket energi. Var sen barnvakt på kvällen åt Jennys dotter Eila. Tova var med mig och hon är som alltid grym. Kom hem runt 1 inatt vilket känns idag. 

Idag har jag mockat stallet och sådär sen ridit Diva, Ghisela och Wicky inne. Contendra fick galoppera ute idag då jag kunde få sällskap vilket är bra för hon är inte så trafiksäker. Men superglad var hon och duktig också. Resten vilar då Veronica hade de i fredags :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela