Malin Åkerström

Ledig helg

Publicerad 2014-12-14 21:07:41 i Allmänt,

Inte mycket häst denna helg men en ganska bra helg ändå. 

Igår började jag med att åka till Marieberg med Maria för att hälsa på hennes gamla ponny Eddie. Vi sålde honom för ca ett år sedan men nu ska han säljas igen och flytta ända till Umeå. Lämnade sedan henne i Täby och rullade vidare till nynäs havsbad där jag spenderade eftermiddagen, kvällen, natten och morgonen. Det var både mysigt och roligt :)

Sedan rullade jag hemåt igen köpte en klänning till julafton på vägen och mötte sedan min mormor i Täby och så handlade vi julklappar. 

Efter det åkte jag till Topanga och friserade henne och Pysen medan mamma mockade och sedan tittade jag på när mamma red på min prinsessa. Finaste svarta pärlan är vad hon är. 

Just nu ligger jag i soffan och väntar på bättre tider eller nått. Kanske inte en så intressant helg men en ganska skön sådan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela