Malin Åkerström

Full rulle

Publicerad 2014-12-17 22:18:28 i Allmänt,

Igår blev det en lång dag. Veronica kom vid 14 då även veterinärerna kom och vi hade 10 hästar som skulle dit. Innan dess trimmade jag på Contendra, Wicky, Ghisela, Drifter och studsade på Summer. Diva gick på bandet och Britt fick en vilodag. Ändå red jag över både fika och lunch..

Vid 14 åkte jag till sjukhuset och gjorde en magnetröntgen. Kan inte påstå att det var en trevlig upplevelse.. Har bestämt för att aldrig mer göra om det!

När jag kom tillbaka hade Veronica lyckats hinna fixa så alla hästar var vaccinerade.  Vi kollade Summer, Datus och Gullan och det gick bra tycker jag. Vi tog även emot de nya hästarna och runt 21 var vi väl klara och då rullad jag till Lindholmen. 

Idag är jag ledig och har tillbringat större delen av dagen med Topanga och Pysen. Red Topanga i snöovädret innan vi åkte till Brunmåla för att hänga med Håkan. Vi gjorde vintercheck på hästarna och fixade deras tänder. Pysen var frisk som en nötkärna och Topanga var också bra men ska få lite metacam i 5 dagar. 

Håller på att göra om mitt rum hemma så kvällen har jag ägnat åt det men jag har fått en del hjälp från en snäll människa som jag är glad över finns i mitt liv så har gått rätt smärtfritt! 

Godnatt folket!
Finaste sessan där bakom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela