Malin Åkerström

Dagarna rullar på

Publicerad 2014-12-11 18:13:47 i Allmänt,

Igår vart det en lång dag då jag red alla hästar och var iväg en del timmar med Gullan på mälarkliniken. 

Hästarna jag red innan vi åkte gick sådär men hästarna jag red efter gick betydligt bättre. Hoppade lite på mina två tjejer och Wicky får guldstjärnan. Så duktig och inte alls sådär onaturlig och livsfarlig som för KG.. Skönt och hoppet lever vidare om att det går att få ordning på mitt troll. Contendra kan man styra på vilka höjder som helst nu vilket känns kul. Hon har så lätt för sig när hon hoppar. Lite spänd igår dock men det blåste ju nästan storm så då är hon förlåten. Min kära vän Karro tittade förbi en stund och en kompis till henne. Väldigt uppskattat :) 

Idag har jag varit själv och ridit ut på de flesta, faktiskt alla utom Drifter som jag tränade privat för John. Superbra träning och Drifter som varit lite jobbig en period blev mjuk som smör och lydigare än lydigast. Hoppade gjorde han kalasbra också. Hoppas det håller i sig men annars har jag nya verktyg att jobba med och det älskar jag. 

Drifter solar lite och när han känner sig nöjd är jag klar för idag. Blir en lugn kväll i min ensamhet. 


Favoriter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela