Malin Åkerström

Torsdag och dagen före gameday

Publicerad 2014-04-24 21:39:39 i Allmänt,

Även idag har jag hunnit med mina 11 djur att rida på :) 
 
trimmade Ghisela, Tiger, Carlando, Carat, Summer och Britt lite längre och hårdare. Carlando var fantastisk :') men de andra var inte så dåliga heller. 
 
Matanza trimmade jag vanligt på och hon är finaste ponnyn lätt!
 
Drifter och Diva trimmades lite lättare på eftersom de tävlar imorgon men tillräckligt mycket för att de ska vara mjuka och fina. 
 
Laban och Thindra trimmades men båda fick avsluta att skutta lite på gårdagens övningar. Hoppade runt på hinder runt 100-120cm och den där svarta Laban är för underbar!! Thindra kändes otroligt fin i hoppningen :) 
 
Har hunnit att ha möte med nya tjejen Jill som tagit över efter Marika som slutade för en vecka sedan. Saknar verkligen Marika men tror den nya är bra också. Idag jobbade även L sin sista dag så från imorgon är jag utan hästskötare och vet inte vem som ska ta hand om mitt stall i helgen när jag tävlar men det löser sig nog.. 
 
Nu ska jag springa ner och ta in min tjocka häst och hoppas att hon inte visar tecken på att få föl inatt då jag är väldigt trött och vill vara på topp imorgon när det är tävling :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela