Malin Åkerström

Resten av helgens resultat

Publicerad 2014-04-20 15:47:00 i Allmänt,

Kan börja med helgens sämsta resultat som Summer står för. Har inte fått till några bra rundor med honom alls eller jo 130 i fredags hoppade han bra men sen har han inte velat.. Om det är för det är vår och brunstiga ston eller om jag rider för dåligt eller en kombination kan jag inte svara på! Hem och öva och nya tag!

Drifter är ju en stjärna!! Han har ställts inför det svåraste han någonsin gjort och har fått pris i 2/3 starter och har hoppat 3st 120-klasser. Idag var han lite trött så rev 9b som var näst sista hindret men trekombination och allt gjorde han super. Min lilla fina bebis
Diva min lilla älskade häst har också fått pris i 2/3 starter. Idag var hon bästa unghäst i 130cm trots ett ner. Men vilken krigare hon är så lycklig över att hon är tillbaka, min finaste
Till den sista att nämna vet jag knappt vad jag ska skriva, finner inga ord som kan beskriva hur grym hon är min älskade älskade Ghisela. Dubbelnolla och 2a i 140 i fredags och rev sista hindret i 145cm igår och kom 3a då det bara var en felfri. Banan igår kändes i mina ögon gigantisk trots att jag nu ridit en del på den höjden. Men min hjälte  och kämpe hoppade så fint så fint :') hoppade inget idag då hon gjort så bra ifrån sig!

Blev alltså 7 pris med hem och det är vi mer än nöjda med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela