Malin Åkerström

På hemmaplan efter en grym helg

Publicerad 2014-04-21 23:12:29 i Allmänt,

Idag red jag på de 11 hästar vi har att rida och de flesta trimmades lite hårdare.

Diva och Drifter joggade i skogen och kändes fina, Diva väldigt pigg.

Ghisela, Tiger och Summer trimmades en stund på utebanan efter att ha ridit fram i skogen. Summer är så jobbig nu pga av alla ston och han försökte få av mig mot träd och allt möjligt. Höll på i en evighet innan han gav sig och började fokusera på mig.

Carlando, Laban och Carat joggade bara lite i skogen innan de trimmades och Laban får guldstjärnan.

Thindra, Britt och Matanza trimmades bara och Britt kommer igång mer och mer vilket är superkul!!!

Kvällen spenderas hemma i Lindholmen vilket var ett tag sen. Släkten har varit här och firat mig och min bästa kusin Emma för att vi har fyllt år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela