Malin Åkerström

Middag i stan

Publicerad 2014-04-11 23:40:03 i Allmänt,

Har precis kommit hem från stan där jag åt middag med några av mina närmsta vänner eftersom jag fyllde år i onsdags. Grymma vänner har jag allt och extra roligt att träffa Linn som jag inte träffat på ett tag. Hon är en av de vänner jag känt längst. Vet ingen starkare människa och är så stolt och imponerad över henne.

Innan denna middag har jag jobbat såklart. Red 5 hästar imorse. Trimmade på Summer, Thindra och Carlando. Tiger fick skutta lite och Ghisela fick komma ut en sväng i skogen. Finaste djuren <3

L longerade Diva och Matanza och båda skötte sig fint.

Var sen i Sigtuna halva dagen men glad över bra besked med min fina Britt <3

Topanga fick ta bort stygnen idag och gick en promenad på 20 minuter och man får se upp för ibland stegrar hon och slår med frambenen i luften. Min knäppa älskade <3

Nu sova för tidig uppstigning imorgon då det väntas tävling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela