Malin Åkerström

Lång dag!

Publicerad 2014-04-12 21:43:58 i Allmänt,

Blev en dag på 13 timmar men som jag älskar att göra detta. Trimmade och red de som jag planerat. Extra kul att Summer känns så fin och att jag galopperade på Britt för det var i november som jag sist gjorde det :)

Packade om och tvättade allt till imorgon då det är tävling med Tiger, Drifter och Carat!

Topanga har skrittat en timme idag och gillar det såklart! Min tjockis Wicky har ju bara 3 veckor kvar i sin graviditet och är tjockast i världen.. Kollar henne noga nu och från nästa vecka ngn gång ska hon börja sova inne på nätterna.

Kvällen spenderas hos Jenny, mitt tredje hem ju ;) har egen plats till min tandborste och allting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela