Malin Åkerström

Igår!

Publicerad 2014-04-17 09:13:17 i Allmänt,

Igår red jag på 9 hästar.

Det blev markarbete och träning att rida på olika galoppsprång mellan kryss både på böjt och rakt spår för Thindra, Laban, Matanza, Tiger och Carat.

Carlando var ute i skogen och busade. Britt trimmade jag på nya utebanan och Diva hoppade vi. Tror divis snart är tillbaka i fin form.

Packade allt foder och lite annat till helgens tävlingar.

Sen red jag vår nykomling Frasse som jag inte presenterat. Han står hos oss ett par veckor och är en western häst. Tanken är att L ska rida honom men igår blev det jag. L har lärt sig hur man gör så hon hjälpte mig och det är ett riktigt skumt sätt att rida på om man inte är van.

Packade en del hemma också så känner mig bra i fas idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela