Malin Åkerström

Framme och installerade i Gävle

Publicerad 2014-04-17 22:24:37 i Allmänt,

Shit vad stressigt det har varit idag.. Vi kom nog iväg strax före 16 och innan dess fixade jag 9 hästar till hovisarna som de skulle sko, fixade med tre av verkningarna, fixade Topanga, red 8 hästar, en av dessa provreds vilket tog extra tid såklart, tvättade 2 hästar (och L tvättade 2), packade allt utom foder och Divas träns. Fodret packade jag igår och tränset glömde jag hemma.

Min mamma, syster och pappa var där också. Mamma och Maria red varsin häst och pappa var där för att köra hem Topanga :((((

Den elfte hästen gick på bandet så alla är motionerade i alla fall.

I Gävle är vi med 4 hästar nu. Mamma körde mig hit och vicky hjälpte mig att packa upp. Hängde sen lite med henne och nu åkte hon precis hem. Jättekul att hon hjälper mig i helgen då hon är grym :)

Efter mycket om och men och strul hit och dit blev det idag klart att häst nummer 4 som åkte med är Drifter. Så alltså är han, Diva, Summer och Ghisela här med mig. Mina 4 bästa älsklingar helt enkelt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela