Malin Åkerström

Dressyr träningar idag!

Publicerad 2014-04-10 23:05:46 i Allmänt,

Egentligen jobbade jag halvdag idag men blev jobb mellan 10 och 21!

Först åkte vi till Hölö med Summer och Diva och sumbo är superduper fräsch och Diva mycket bättre så glada åkte vi därifrån :)

Red ut på Summer, Tiger, Carlando, och Carat när jag kom hem. Britt red jag på nya utebanan och testade lite galopp bara för att se hur det kändes inför imorgon..

L longerade Diva och Matanza och både var fina.

Jag tränade dressyr för Jeanna på Ghisela och Drifter. Fick så mycket tips och knep med mig gällande Grisen och det gick mycket bra med båda två :)

Efter det visade jag Thindra för några och hon var pigg och glad!

Nu ska jag sova, natti folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela