Malin Åkerström

Bra första dag på veckan

Publicerad 2014-04-14 20:43:28 i Allmänt,

Idag har jag ridit 11 hästar!

Drifter, Carat och Tiger joggade i skogen medan de andra trimmades mer på.

Har jobbat mycket med raktriktning innanför spåren idag. De som trimmades på var Gris, Diva, Summer, Britt, Carlando, Laban, Matanza och Thindra.

Topanga longerade jag ca 7 min i trav och galopp utan inspänningar eller ngt. Hon har tappat en framsko så har som en toffel jag gjort med massa bomull och grejer. Så lycklig över att hon är här hos mig <3

Har gosat med Wickypicky och Calida också.

Har hunnit tvätta massa maskiner hemma och ska köra några till tänkte jag. Tog ut pengar jag behöver på onsdag också och nu ska jag fixa filmer jag lovat Marika att göra.

I

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela