Malin Åkerström

Älskad dag på mitt jobb!

Publicerad 2014-04-23 21:59:55 i Allmänt,

Idag har jag varit själv i stallet vilket innebar jobb från 7.30 - 21.00! Men vad bra dag det har varit. Älskar att få fixa hästarna själv och sådär och jag hade orken till att rida 11,5 häst :)

Ghisela, Diva, Drifter, Laban och Matanza trimmade jag på. Rätt fina hela bunten.

Britt hoppade idag 20cm och travade bommar och det var sjukt kul :))

Carat skuttade småhinder och ngn serie och jag tycker så mycket om att hoppa på henne.

Hoppade en häst i stallet som var hur fin som helst, välriden och trevlig!

Summer hoppas jag med boss. Idag offrade han livet för mig och ställde upp även då han inte borde. Jättefin!! Vi kom på att han skoddes i onsdags och är väldigt känslig i fötterna så kan vara det som spökade i helgen.. Idag försökte vi få fram att han skulle stanna men nej han gjorde sitt yttersta hela tiden <3

Thindra visades och Tiger och Carlando hoppade jag för Helena. Både gick super!! Tiger bättre än på länge och Carlando var för fin, älskar den killen och det sprången han tar. Han är stark nu och vi skuttade en bana på 130-140 utan att han ens behövde anstränga sig. Lycklig är jag efter dagens träning.

Nu natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela