Malin Åkerström

Valida W

Publicerad 2013-09-01 16:31:49 i Allmänt,

Calida har varit frånvarande från bloggen ett tag då det varit lite problem med henne och det har varit osäkert hur det skulle bli med henne.

När jag var i falsterbo gick hon på bete och sen red jag henne lite men hon kändes lite stapplig liksom. Koko vår equiterapeut gick igenom henne och hon var lite spänd i bogen eller väldigt spänd. Vilade ngn vecka och red sen igen och gjorde rehab övningar och grejer. Men hon kändes inte 100 så jag kollade upp henne hos Chris som nu behandlat henne två gånger.

Nu är hon frisk och ska sättas igång. Hur det kommer bli eller så vet jag inte det får tiden visa. Men vad jag vet är att jag ska försöka mitt allra bästa för att det ska bli så bra som möjligt. Vill så gärna att det ska funka med henne på alla sätt och vis. Hon kan vara fantastisk och hoppar hus.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela