Malin Åkerström

Trött men nöjd med mig själv!

Publicerad 2013-09-04 19:47:13 i Allmänt,

Har typ jobbat själv hela dagen så det har tagit sin tid. Kom precis hem men har sprungit också.

Har haft bra pass idag med hästarna. Är nöjd med alla och min ridning och även uppläggen på de olika passen.

Britt, Loppan och Laban trimmade jag inne. Calida, Silver och Royal red jag ut på.

Royal tränade jag igår för KG och det gick bra. Han är stor men så lätt att rida och har lätt för att korta och sådär. Kung på allt markarbete. Fick träna på att rida honom i större språng när vi hoppade och det ska jag träna mer på. Därför red jag ut idag och jobbade galoppen. Superhärlig häst som är rolig i allt :)

Kom hem från stallet vid 6 och bytte direkt om till springkläder och tog en runda med Tova vilket jag även gjorde igår. Bra av oss!! Skulle sen hämta hem Diva men Calette var jätte halt så fick ta in henne och Drifter också. Fixade boxar till dem och undersökte sprett men hittar inget synligt :(

Dagens stora händelse är även Wicky som jag tog in och gjorde ultraljud på eller aa veterinären gjorde. Hon är dräktig i tredje månaden så nu är läget rätt stabilt. Longerade henne också och hon var inte halt så det känns super. En dag kanske fina fina Wickan blir bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela