Malin Åkerström

Svante Johansson kurs!

Publicerad 2013-09-11 22:41:36 i Allmänt,

Igår tränade jag 4-åringarna för Svante och båda skötte sig super även om den svarta (Calette) var lite vild till en början!

Det var mycket markarbete och man fick jobba i tävlingsgaloppen vilket jag gillar då det är viktigt att den galoppen är stark och reglerbar. Var lite kämpigt men blev bra och båda levererade med grymma språng. Drifter förvånade flera gånger och sprett hoppade sjukt bra och stort.

Idag var det med bana och jag hoppade Britt och Diva. Ingen hade ett enda hinderfel men har lite saker att träna på med speciellt Diva som var lite för taggad idag. Men förstår precis vad det är som ska tränas på så hoppas på en förbättring i min ridning. Båda hoppade fint!

Har aldrig tidigare tränat för Svante men det är helt klart ngt jag vill göra fler gånger. Har lärt mig mycket dessa två dagar en:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela