Malin Åkerström

Snart ut på äventyr!

Publicerad 2013-09-30 21:39:52 i Allmänt,

Idag har jag på mina nästan 13 timmar i stallet hunnit med en hel del men vet ändå inte hur jag ska få ihop allt till imorgon klockan 13..

Har ridit 8 hästar. Summer och Gris vet ni ju lite. Hoppade några andra språng också och båda var fina. Gris är så fruktansvärt fin för tillfället :)

Diva, Zally, Britt och Calida fick galoppera ute.

Laban och Tiger tränades för markarbets Per. Laban gick dressyr och fick en riktig genomkörare och jag med för den delen. Fin vart han i alla fall :)

Tiger gick markarbete med mkt bom-hinder-bom övningar och en massa saker som passade honom perfekt! Han fick mycket beröm och är jättenöjd med passet.

Utöver detta och allt stallfix så har jag övningskört lastbil med Jenny och det gick bra. Jag har packat lastbilen med 33 balar hö och 121 kg müsli! Har även påbörjat packningen i skåpen och tvättat en massa. Klippte Ghisela och det gick bättre än sist men huvudet går bara inte...

Har packat och tvättat hemma ngn timme nu och är inte klar men blir inte mycket mer idag för jag är tröttare än tröttast.

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2013-10-01 10:01:13

Var ska du åka och tävla någonstans? Det kan väl inte bara vara över en helg eller har du med dig alla dina hästar? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela