Malin Åkerström

Nya knep!

Publicerad 2013-09-09 22:05:55 i Allmänt,

Har ridit mest hela dagen idag.

Res ut på Royal, diva, Loppan, Calida och Silver.

Trimmade inne på Britt och vilda Calette ! Summer ska igång igen och longerades idag.

Tränade Drifter för Per och fick verkligen nya knep att testa mig fram med. Har testat massa knep och inget ger ngn större effekt men dessa knep känns bra och jag hoppas att de kommer ge resultat. Hårdkörning blev det för honom idag men det behövde han :)

Laban har jag ridit på kvällen för hans ägare ville komma och kolla och han skötte sig.

Blev en lång dag med 13,5 timmes jobb men efter Drifter fick jag nya krafter. Kanske för att jag kände en stor utveckling och möjligheter till att få ordning på honom :)

Calida ska sättas igång i 2 veckor och kollas igen för er som vill veta hur det gick med henne igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela