Malin Åkerström

Måndag

Publicerad 2013-09-16 23:08:25 i Allmänt,

För mig gör det aldrig ngt att det är måndag då jag älskar alla dagar på mitt jobb. Typ fredag hela veckan kan det kännas som.

Det har varit filminspelning i ridhuset hela dagen så har motionerar djuren ute och på utebanan.

På utebanan trimmades Summer, Loppan och Drifter. Longerades gjorde Laban, Silver och Diva. Summer bättre än vad jag trodde att han skulle vara. Äntligen ska vi kötta på igen. Diva joggade bara lite lätt på lina utan inspänningar. Skulle ha vilat men eftersom de regnat har hon bara stått och tryckt i hagen.

Red ut på Britt, Royal och Calida. Britt känns helt oberörd över att ha varit borta och hoppat. Hur mycket energi i henne som helst!

Åkte hem efter jobbet, plockade upp Skalman och åkte till Topanga som trimmades lite. Mitt älskade hjärta <3 finns ingen som hon min fina fina bästa Topanga!

Sen plockade jag upp en häst och åkte till runsten! En nykomling men som för mig är bekant sen tidigare. Ni som känner mig eller följt mig länge lär säkert känna igen honom. Ska bli väldigt kul att se hur han känns nu. Har alltid gillat denna häst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela