Malin Åkerström

Ledig och sorglig dag!

Publicerad 2013-09-12 21:50:58 i Allmänt,

Jag har verkligen chillat idag till klockan 14 när jag gick upp och började packa alla Eddies täcken han ska ha med sig vilket blev typ 4 Ikea kassar.

Åkte till stallet och red ut en timme med Maria. Topanga mitt allt var helt knäpp men så fin och så glad. Hon ger mig så mycket glädje och styrka!

Sen tog jag farväl av Eddie och en och annan tår föll men mest för Marias skull. Jag vet ju hur hon känner och ångesten hon har. :(

Hjälpte sen Elin med fina Strecket och det gick super, kalasfin ponny :)

Sover i ödet inatt igen och har ätit god middag med pappa. Snart ska jag sova, vet inte hur jag ska få ihop min dag imorgon men det löser sig nog...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela