Malin Åkerström

Ledig = kvalitetstid med Sessan <3

Publicerad 2013-09-06 18:17:18 i Allmänt,

Är ledig idag och har chillat hemma halva dagen vilket kändes som att det behövdes. Åkte sen till centrum och fixade lite på banken och hämtade syster.

Vi drog till Foderby och hon mockade och fixade medan jag klippte prinsessan. Red sen på gräsbanan och checkade så hon var som jag vill ha henne. Hoppade lite gymnastikövningar och ett och annat språng också. Hon var superfin, verkligen sjukt fin! Älskade häst vad lycklig hon gör mig <3

Har varit och köpt ridbyxor med Skalman och nu ska jag hem och fixa mig inför kvällen. Tegel blir det och jag är taggad!! Ska bli kul att träffa mina homies igen, som på den gamla goda tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela