Malin Åkerström

Hickey träning!

Publicerad 2013-09-19 21:56:48 i Allmänt,

Idag har jag ridit 10 hästar varav tre tränade för John.

Trimmade Summer som inte var att leka med idag.. Redan häst ett fick mig trött men skam den som ger sig han bättrade sig mot slutet.

Diva, Britt, Tiger och Calette travade bommar, travhoppade och hoppade lite studs. Bra jobb med samtliga men mest nöjd med resultat på Calette!

Ghisela reds lite lätt och känns helt okej för att vila. Älskar att ha henne i träning så hoppas det håller i sig... Ni måste hålla tummarna på söndag!

Calida fick en tur i skogen och tog sig runt mest på två ben men hade fina stunder också :)

Tränade sen Royal, Laban och Loppan. Himla nyttigt att träna olika hästar och alla lär mig nya saker och desto mer jag kan träna desto fortare tar det tills jag blir bra. Royal var fin och känns bara bättre och bättre för varje gång jag hoppar honom. Laban har jag aldrig hoppat och han har inte hoppat på länge men det kändes bra. Hoppade bara lågt men han känns väldigt fin i hoppningen. Loppan en stjärna och gjorde det mesta helt super :)

Nu ska jag skynda och fixa klart alla miljarder saker jag har att göra så jag kan sova. Måste sova mycket för att orka hålla fokus på 10 hästar om dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela