Malin Åkerström

Fredag hela veckan!

Publicerad 2013-09-27 20:40:26 i Allmänt,

Idag var 11 hästar motionerade före 13.00 vilket var bra men jag red inte alla själv. För att jag skulle kunna sluta i tid kom Marika och red med mig. Hon red Laban, Loppan, Drifter och Calette. Jag red Ghisela, Britt, Calida, Diva, Tiger och Zally. Ronja longerade Summer.

Diva var super idag så guldstjärna till henne :)

Zally skulle jag hoppa pay and jump banan på som ngn slags försökskanin och hon hoppade ettan super och sen gick hackamoret av. Hon galopperade glatt runt typ 10 varv och hoppade hinder åt alla möjliga håll innan vi lyckades få in henne i ett hörn och stanna. Gullig häst som ville hoppa i alla fall :)

Slutade väl halv 3 och åkte till Topanga. Red ut med Maria och Pysen. Sessan kändes bättre idag men inte helt 100 ännu eller så är jag lite känslig. Hoppade även fina ponnyn strecket innan jag åkte hem :)

Äter middag framför idol med familjen och Matilda men hon är typ familjen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela