Malin Åkerström

Dagen

Publicerad 2013-09-06 01:39:46 i Allmänt,

Idag blev det lite mer jobb eftersom jag tog in unghästarna igår.

Började med att rida Diva eftersom jag längtade så efter att göra det. Hon var superfin så vilan var bra för henne.

Red sen Laban som bara blir bättre och bättre. Kommer även på honom mer och mer!

Silver är riktigt fin i traven men galoppen ska vi trimma mer.

Drifter aka Emil i lönneberga var pigg men helt okej.

Royal fortsatt fin och trevlig. Jobbade mycket med galoppen och det kändes bra.

Calida red jag ut på och galopperade 3 min! Pigg var hon och lite spänd men inte istadig :)

Tränade Britt för John Hickey och det gick bra. Vi hoppade två varv på en bana som innehöll 19 språng och jag fick verkligen komma in i Britt-ridningen. Hon hoppade mycket fint och vi fick träna mycket kombination!

Loppan visades för spekulanter!

Filmen hos bror var bra eller i alla fall början och slutet däremellan tog jag en powernap. Nu är jag hemma och har bäddat ner mig med Tequila och ska sova lite mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela