Malin Åkerström

Besviken men ändå nöjd!

Publicerad 2013-09-21 22:29:00 i Allmänt,

Till att börja med kan jag säga att bedömningsklasser är ngt jag redan 2045 kan tänka mig att rida igen! 

Calette gjorde sin livs bästa runda. Allt stämde, varenda distans var typ perfekt. Min ridning kändes bra och jag var sjukt nöjd. Fick bra omdömen och så men poängen... sög!

Drifter var lite spänd i början men fick ändå bra omdömen för god ridbarhet. Efter halva banan blev allt klockrent. Men även han fick dåligt betalt.

Båda dessa hästar har irländska mammor vilket man inte gillar... Sen lite andra saker som gör att de inte riktigt blir rättvist bedömda. Efter Calette funderade vi liksom på att stryka drifter! Hästarna har hoppat första tävlingen inne och gjort sitt jobb bra så inget ont om dem!

Ann gjorde min dag genom att komma fram och säga att hon aldrig sett mig rida så bra som jag gjorde på Calette. Kul att höra så ska ta med mig det och hästarnas prestation och skita i poängen. De avgör ändå inte hur bra hästarna kommer att hoppa i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela