Malin Åkerström

Vi tog oss runt och kom inte sist!

Publicerad 2013-10-12 12:58:08 i Allmänt,

Idag var det stort, stort som en 150 gp hemma!

Ghisela var trött vilket är förståeligt när hon går sin sjätte klass och på 140-145 nivå. Hon var inte i topptrim inför denna tävling heller.

Men som hon kämpade och försökte. Hennes hjärta och inställning är helt otroliga.

Jag gick in bland ryttare som är 100 gånger bättre än mig, som har bättre hästar och mer rutin men ändå var det mycket fel i klassen. Ghisela hoppade felfritt på 11 språng! Rev b och c i trekombinationen för orken fanns inte och de två sista. Jag hade kunnat rida bättre speciellt på de sista...

Jag tog mig till final och genomförde den, otroligt nöjd med min gris som alltid var grym men besviken på min ridning, hon behövde mer stöttning idag än vad jag kunde ge henne...

Har lärt mig så otroligt mycket bara på att vara här bland världsryttare och jag tror att jag och Gris kan prestera i dessa klasser om ett tag!

Inspirerad som bara den på att bli bättre, det är min ridning och orutin som förstör för oss. Lycklig över att få ha tillgång till Ghisela <3

Nöjd med hennes vecka här!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela