Malin Åkerström

Svar på en fråga!

Publicerad 2013-10-25 09:39:05 i Allmänt,

Fick frågan om varför jag inte rider och tävlar Topanga så mycket längre.

Topanga står i vallentuna och jag bor på Runsten vilket är typ en timme bort om man åker när det inte är trafik genom stan. Jag jobbar rätt mycket så hinner inte åka hem dagligen och har inte råd med det heller när jag har Calida och Wicky att betala för.

Målet är att rida henne 3 gånger i veckan vilket jag ofta gör om jag inte är på tävling som nu ons-sön. Mamma rider henne resten och hon vilar en dag.

Topanga kan inte riktigt följa med på våra tävlingar alltid men har gjort 14 starter i år varav hon vunnit 6 och varit placerad i några :)

Önskar jag hade mer tid till henne men allt kan inte alltid vara som man vill.

Men hon är och kommer alltid att vara den hästen som betyder mest för mig. Hon är min bästa vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela