Malin Åkerström

Resultat sista dagen i greva!

Publicerad 2013-10-27 19:11:14 i Allmänt,

Hoppade 140 på Britt och Summer. Red rätt bra på Britt men gjorde två missar och hon två.. Fin på 10 språng men om banan har 14 så är det ju bra om man är bra på allt. Riktigt besviken var jag efter men vi tror att Britt behöver kolla sina bakknän och kanske hon behöver ngt som kan hjälpa henne att bli starkare där. Pratade med boss och John efter och bröt väl ihop men John är bra och fick mig att se det som var bra.

Summer var kung. Jag red långt ifrån fläckfritt och han räddade mig. Så himla härlig känsla på honom idag. Felfria var vi och kom 4a. Så fruktansvärt glad efter det. Bästa kungen <3

Ghisela hoppade 145 och var fantastiskt! Felfri de 11 första sprången genom 2 och 3 kombination. Det kändes lekande lätt och hon var otrolig. På sista linjen skyggade hon för läkaren så rev tre av de 4 sista hindren. Men är så himla nöjd och glad över känslan innan så det gör inget. Bästa bästa Ghisela <3

Lycka är att ha dessa hästar att få göra allt detta med! Nu tävlar vi inte mycket mer i år så ska träna en massa och nästa år ska jag rida bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela