Malin Åkerström

Mot Grevagården!!

Publicerad 2013-10-23 15:54:00 i Allmänt,

Klockan 15 kom vi iväg vilket bara var en timme senare än planerat.

Sjukt stressigt idag men bästa Tova och Ida har hjälpt mig!

Jag trimmade Ghisela, Summer och Tiger på morgonen. G och S ganska ordentligt. Repeterade måndagens träning med Gris och Summer jobbade lösgörande och tempoväxlingar. Tiger trimmades med små hinder.

Hopptränade sen Calida och Zally för Pontus Westergren. Första gången jag red för honom. Båda skötte sig bra, Calida har ju inte hoppat sen innan Falsterbo så lite ringrostiga. Zally svinfin!! Kände att min ridning blev bra på Zally, jag kunde verkligen fokusera på min sits och allt det där för hon var hela tiden mellan mina hjälper och hoppade spänstigt och bra.

Tova longerade sen även Laban när jag packade och putsade allt och Ida tvättade hästarna som är med! Jenny kom och packade hö och städade lastbilen så värsta teamwork har vi haft :)

Är väldigt taggad på tävling så detta blir grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela