Malin Åkerström

Middagsdags för gulligaste och kvällstankar!

Publicerad 2013-10-03 22:36:08 i Allmänt,

Diva har fått middag och jag har köpt en sjukt god smoothie till middag :)

Lång resa hem hoppas på att vara i stallet runt halv 1 och sen ska jag ta ut och fixa Diva och sen hem och duscha och sova. Börjar halv 8 imorgon så gissar på att jag kommer vara trött. Tur att det mesta är packat och fixat inför Oslo. Skönt att hinna trimma lite hästar och pussa på Wickan imorgon i alla fall.

Har tänkt mycket på mitt liv under resan och jag har verkligen fått uppleva mycket roliga saker sen jag började på Runsten. Mitt liv förvandlades verkligen till mitt drömliv när jag började här. Men det finns också saker som har varit svåra och det svåraste är nog alla dessa människor som inte kan sätta sig in i min situation eller förstå hur det funkar med mitt jobb. Många är bra och förstår men sen finns det folk som verkligen trycker ner mig och får mig att må dåligt. Senast idag fick jag uppleva detta och det är jobbigt. En jag vill ge en applåd är en av mina närmsta vänner Bell, hon har aldrig hållit på med hästar eller varit intresserad av dem men hon har verkligen försökt sätta sig in i mitt liv ändå och det älskar jag henne för, sen är hon grym på det mesta annat också. Om folk vore som hon skulle det inte finnas så mkt problem! Min mamma och mormor är väldigt bra också och det betyder mycket att det finns där och hejar och stöttar mig i allt jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela