Malin Åkerström

Lotta Sjöberg träning!

Publicerad 2013-10-30 20:35:23 i Allmänt,

Nu på kvällen har jag varit och tränat för Lotta med Topanga. Precis som en vanlig onsdag för ett år sedan.

Det var bra övningar och precis en träning som jag och Toppi behövde. Skönt att ha en tränare som inte är rädd för att skrika på sina elever. Har aldrig åkt från en träning för Lotta besviken. Jag behöver skrikas på så det jag skärper mig och rider bra :)

Topanga skötte sig som vanligt men hon är ju lite hoppsvag och så eftersom jag inte tränat så mycket hoppning. Det gör mig besviken på mig själv för jag vill ha henne i toppform men tiden har inte funnits! Men ändå hon är ju min bästa tjej <3

Nöjd med träningen och de vi fick ut av den och älskar min lilla häst så fruktansvärt mycket, hon betyder allt!

https://cdn2.cdnme.se/2698374/6-3/pic_52715f38ddf2b357fd35108f.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela