Malin Åkerström

Ledig och Topanga dag!

Publicerad 2013-10-16 21:42:00 i Allmänt,

Ibland älskar jag dessa dagar, speciellt när jag inte haft en på länge.

Sov länge till typ 10 imorse vilket var skönt. Chillade hemma med Tequila några timmar innan jag åkte till stallet.

Hoppade Topanga som är bäst i världen som alltid. Det bästa är också att hon är min egna lilla häst :) friserade och ryktade henne länge före jag red. Älskar att spendera tid med min svarta prinsessa.

Klippte ett massa hästar i stallet idag och bland annat vår ponny Pysen.

Ibland uppskattar jag verkligen dessa dagar. Som på den gamla tiden liksom. Men en dag hemma får mig att sakna mina kära hästar på runsten och den jag just nu saknar mest är Ghisela

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela