Malin Åkerström

Kingsland Oslo Horse Show <3

Publicerad 2013-10-13 17:38:34 i Allmänt,

Nu är jag åter på svensk mark och saknar redan Norge. Helt klart det roligaste jag har gjort i mitt liv. Sjukt kul att få uppleva allt jag har fått göra denna vecka och fått göra det med mina tre allra bästa hästar <3

Haft världens bästa hästskötare Rebecka med mig som jag har haft otroligt roligt med! Världens bästa sällskap i övrigt också.

John har varit grym som hjälpt mig så mycket. Så stort tack till honom!!!

Helt klart en vecka jag kommer minnas i hela mitt liv. Toppade det hela med att kolla på världscupen idag och då hade Jenny hunnit komma så sällskapet blev ännu bättre :)

Om ni bara visste hur lycklig jag är och hur mycket jag älskar mitt liv. Finns inget annat liv jag hellre skulle vilja leva!

Tack alla inblandade för allt <3

Kommentarer

Postat av: Tjommen nr 1

Publicerad 2013-10-14 02:22:24

Sjuukt va kul vi haft!!! Började typ gråta när ja kom innanför dörren hemma och insåg att veckan va över... Måste göras om! Bästa teamet<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela