Malin Åkerström

John Hickey träning!!

Publicerad 2013-10-31 22:36:02 i Allmänt,

idag har jag hoppat två hästar för John. Hoppade först Diva och sen Laban.
 
Diva har inte hoppat sen Flyinge så hon var rätt laddad men så sjukt fantastisk. Vissa språng är helt grymma och den känslan man får är bäst. Jag har en del att jobba på främst med mig själv men hästen är otrolig. Idag har jag varit väldigt kritisk mot mig själv så var besviken på att jag inte bara kan göra allt bra men en del saker gjorde jag riktigt bra så ska försöka göra bra lite oftare!
 
Laban blir bättre och bättre i markarbetet och hoppar kungligt som få. Han behöver få lite bättre kondis. Han är olik alla andra hästar i stallet och ger en häftig känsla i sprången. Idag hoppade han en oxer på 150 och det var sinnes så fint han hoppade. Tycker väldigt mycket om att hoppa honom och han utvecklar min ridning!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela