Malin Åkerström

Hemma bra men borta bäst!

Publicerad 2013-10-28 08:37:50 i Allmänt,

Efter mycket om och men kom vi tillslut hem igår. John har inte haft en bra helg eftersom hans lastbil gick sönder på vägen ner. Han skulle köra mig hem och ha två av sina i vår lastbil, två i Axels och en i transport med Christopher. En som åkte med Axel fick panik, sparkade sönder ett fönster, kastade sig ut när de öppnade luckan och kom lös på motorvägen. Vi höll på med den ett par timmar men tillslut fick vi in den i transporten i alla fall.

Har hamnat i min efter tävling depression och vill tillbaka! Tävlingar är det bästa jag vet. Som det ser ut nu har stjärnorna tävlat klart i år vilket gör att jag kommer längta ihjäl mig innan nästa år börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela