Malin Åkerström

Häst är bäst

Publicerad 2013-10-15 20:08:37 i Allmänt,

Imorse var jag så arg på min tå så jag tänkte hugga av den. Kunde inte få på mig ngn sko alls så blev en foppatoffel.

Kestas mockade stallet så jag har mest bara ridit och tagit in och ut idag.

Summer och Ghisela fick varsin tur ute. De ska han 3 lugna dagar nu och imorgon vilar de.

Laban och Zally fick ett hårdare pass ute. Galopperade mycket i backar och jobbade med övergångar och tempoväxlingar. Bra pass på båda två :)

Calida och Tiger jobbade på ridbanan med småhinder och annat kul. Calida var nära Donken ett tag men också sjukt fin ett tag. Tiger var finare än någonsin så guldstjärnan till honom. Så himla kul när bitarna faller på plats. Det gör mig lycklig!

Diva fick trimmas lite och var så fin så fin. Har saknat att rida henne mycket. Gulligaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela