Malin Åkerström

Fredag

Publicerad 2013-10-18 22:04:50 i Allmänt,

Imorse i regn red jag ut på två hästar och på eftermiddagen trimmade jag två i sol, borde ha bytt ordning!?

Red ut på Tiger och Calida och båda gick fint men var lite spända för alla vattenpölar, speciellt C!

Trimmade Summer, Ghisela och Diva inne. Summer rider jag på mitt hoppbett hela tiden sen ett par dagar och han är riktigt fin på det. Allt går så mycket lättare så vill rida på det jämt men vill samtidigt ha effekten när jag hoppar..

Laban och Zally trimmades på nya ridbanan och riktigt fina var båda :)

Avslutar kvällen hemma med familjen framför idol. Mitt älskade hem i Lindholmen <3 är inne i en period då jag helst vill åka hit varje kväll.. Ni får en bild på två av mina fina djur här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela