Malin Åkerström

Bryt ihop och kom igen!

Publicerad 2013-10-02 23:00:58 i Allmänt,

Diva är fin och hon är grym hon kan inte göra mycket bättre imorgon men jag måste bryta ihop och komma igen. Jag har kollat på filmer från typ alla tävlingar i år då vi varit felfria och laddar redan nu för att göra bättre. Det kommer vara svårare imorgon men jag vet att vi kan!

Gör ont att förstöra för en så underbar häst som alltid alltid gör sitt bästa, hur högt eller svårt det än är så spetsar hon bara öronen och gör det enkelt.

Det var inte katastrof om det låter så men jag är trött på att jag inte kan prestera när jag vill och Diva förtjänar så mycket bättre.

Ska bearbeta detta en stund nu innan jag ska sova. En sak är i alla fall säkert och det är att vi hade kul och att jag älskar detta mest i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela