Malin Åkerström

Alla hästar motionerade!

Publicerad 2013-10-31 22:50:01 i Allmänt,

Idag har också alla hästar blivit ridna och 10 av mig och en av Marika.
 
Hade tre bra pass imorse på Ghisela, Britt och Summer. Grisen var inte alls tung i handen idag och jobbade på bra. Summer är riktigt rolig just nu och Britt är alltid rolig att rida :)
 
red ut på Calida med Marika på Drifter. Calida var så sjukt pigg och studsade och gjorde luftsprång så jag skrattade så jag fick ont i magen.
 
Trimmade Royal och Tiger inne och både får bra betyg. Tiger ngt trött kanske så rider ut imorgon tänkte jag :)
 
Calette visades för spekulanter och skötte sig. Älskar att hoppa henne!
 
Zally red jag ut på också med Marika men hon red en häst som inte står i mitt stall. Galoppjobbade och Zally sprang på så fint så.
 
Skönt att ha alla ridna nu flera dagar så jag kan dela ut vilodagar i helgen när jag tävlar och har all mockning och det själv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela