Malin Åkerström

Spontan tävling!

Publicerad 2013-11-03 21:49:24 i Allmänt,

Igår vid 22 kom min chef på att det vore kul att åka och tävla idag så det gjorde vi.

Ghisela och jag gjorde en grym runda i 140cm. Banan hade 15 språng tror jag och hon var felfri de första 10 och hoppade magiskt. Jag red fan bra också riktigt nöjd! Rev två på en linje så 8 fel på en svår bana men nöjd som sagt. Inte våra vanliga fel vilket kändes bra och jag vet hur jag ska rida och det kändes som att flera saker klarande för mig. Jag är på rätt väg igen och hästen är som vanligt otrolig.

Summer aka kungen hade ett ner men hoppade så sinnessjukt bra. Var bara två nollor så jag gick vidare till winning round och slutade 3a där. Åhh vad jag älskar min hingst och att det funkar med honom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela