Malin Åkerström

Smärta tårar och besvikelse!

Publicerad 2013-11-30 15:31:49 i Allmänt,

Min dumma hand gör så fruktansvärt ont, så ont så jag måste ta starka piller smärtstillande för att stå ut. Ändå vet jag att jag kan tävla nästa helg vilket jag tänkt hela tiden att jag också ska göra.

Men jag kommer inte tävla, jag kommer inte rida på 3 veckor... Jag har en dålig och ostabil fraktur och rider jag kanske min hand inte kommer gå att använda sedan. Då kommer jag aldrig kunna rida som nu. Det är inte värt risken men ändå känns det tungt, så sjukt tungt!

Jag är ledsen och besviken, det här är som tortyr för mig, det värsta straffet jag kan få är ridförbud. Jag vill bara vara hel och frisk nu!

Jag ska kämpa och försöka stå ut och mina närmsta kommer nog få handskas med en grinig Malin. Jag blir så utan ridningen. Det betyder ju allt för mig...

https://cdn3.cdnme.se/2698374/6-3/pic_5299f62388e59db04097adc5.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela