Malin Åkerström

Resultat Strömsholm!

Publicerad 2013-11-24 14:31:56 i Allmänt,

Hoppade 130 på Summer och han var fin mycket fin, körde all in i omkopplingen men rev tyvärr ett men fick en placering ändå :)

Tyvärr gjorde jag illa min hand så två fingrar är ur funktion..

Hoppade 145 i alla fall och tyvärr fick Summer inte bästa förutsättningarna då min vänster hand inte var till mycket hjälp. Han tog sig runt utan stopp men några bommar föll. Han gjorde ändå mycket bra och visade att han kan gå svår hoppning med lite rutin :)

Ghisela världens bästa Gris <3 kom 3a i 145 med ett ner som jag får ta på mig själv. Det var endast en felfri! Extra kul eftersom det var Scandinavium kval och där var jag andra bästa Young rider :)

Så himla lycklig över min gris och min hingst! Vilka två fantastiska hästar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela