Malin Åkerström

Pay and jump!

Publicerad 2013-11-16 22:18:00 i Allmänt,

Hann fixa stallet och trimma Gris och rida ut på Summer innan p&j idag. Summer helt sjukt glad för tillfället, bästa hingsten :)

Pay and jumpen gick bra tack vare bästa mamma och Sanna som hjälpte mig att rida fram :)

Dagens guldstjärnor får Drifter som var felfri i 110 cm, Diva som var felfri i 120cm och hade ett ner i sin första 130cm, Calida och Laban som var felfria i 130cm :)

Topanga min bästaste hoppade så fint och hade ett ner i 120cm. Så mysigt och underbart att få ha henne en dag på Runsten, min prinsessa, mitt allt!

Longerade Britt och red Zally efter innan jag återvände hem till ödet och här har jag hängt med bästa Bell hela kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela