Malin Åkerström

När ingen annan finns är det tur att jag har dig <3

Publicerad 2013-11-02 18:05:10 i Allmänt,

Hatar känslan när man är ledsen över något som man gått och burit omkring på ett tag och behöver en person som förstår och så finns just den personen inte där och framförallt inte förstående. Alla säkringar gick...

Tur att jag har min fantastiska Wicky. Hennes päls kan torka mina tårar bättre än någon annan. Speciellt nu när den äntligen börjar bli lite fluffig. Mitt hjärta gör ont men Wicky låter mig gnälla, hon är bättre än någon terapi människa i världen och viktigast hon får mig att inse vad glädje är när jag ser allt svart.

Kommentarer

Postat av: Natasha

Publicerad 2013-11-02 19:26:21

Malin du är bäst ❤❤

Postat av: Emmie

Publicerad 2013-11-02 20:03:42

<3

Svar:
mallandenbasta.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela