Malin Åkerström

Lördag!

Publicerad 2013-11-30 20:07:40 i Allmänt,

Tog sovmorgon idag och var på Runsten vid kvart i 12! Eftersom jag är sjukskriven får jag komma och gå som jag vill. Mötte Marika och nya hästskötaren och fixade Gris och Laban. Marika red Gris, Drifter, Carlando, Tiger och Calida idag och alla trimmades. Hästskötaren red Laban och Thindra.

Jag longerade min kung Summer och fina Britt. Diva fick skritta ut 45 min med Sanna. Alla 10 hästarna vi har i träning blev alltså motionerade :)

Åkte sen till Jenny och var väl här halv 5. Vi har färgat eller slingat våra hår och ätit god middag med Molly. Mitt hår ser förskräckligt ut.... Jennys blev bra i alla fall. Ikväll ska vi ut och det blir nog kul :)

Får en bild på grinig Calida som var muppig idag men jag gillar henne i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela