Malin Åkerström

Ledig och hp träning :D

Publicerad 2013-11-20 21:14:34 i Allmänt,

Sov ca 10 timmar så tungt som en nästan död människa inatt. Skönt var det, kollade sen serier halva dagen innan jag åkte till Topanga.

Red ut med syster och Topanga var sådär bra som bara hon är. Så glad och hög på livet så jag känner detsamma när jag är med henne <3

Rullade till runsten och var här strax efter 18 och fixade papper och grejer till Zally innan jag tränade klockan 19 för Helena på Ghisela.

Som jag längtat efter att träna min gris och så fantastisk hon var!!! Finner inga ord som kan beskriva hur grym hon är. Hon rörde inte en bom och hoppade ändå ett flertal större språng. Lycka är att ha tillgång till denna häst <3

Bra dag som spenderats med två tjejer som betyder världen för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela