Malin Åkerström

KG träning x4!

Publicerad 2013-11-12 23:52:16 i Allmänt,

Idag har jag fått träna för min trollkarl kg som nästan alltid gör underverk med mig och hästarna!

Först ut var Tiger som skötte sig bra. Fick lite tips i markarbetet som var bra och han hoppade fint. Ngt trött efter igår så han ska få två lugna dagar :)

Nummer två var Drifter som gjorde sin bästa träning någonsin. Han hoppade så väl och så runt. Håller på att lära mig ett nytt ridsätt som jag ska använda på honom, Diva och Britt. Drifter verkade gilla det mycket :)

Nummer tre var Summer som mest jobbade dressyr men lite små skutt blev det också. Vi fick inte igenom allt perfekt men jag har många nya verktyg att använda mig av till nästa gång.

Nummer 4 var Aurora, en häst i andra stallet. Kul häst med fint hopp och nyttig för min ridning.

Skulle behöva såhär många träningar för kg varje dag verkligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela